۶ نکته ساده و کاربردی برای زیباسازی دستگاه اندرویدی شما

امنیت فناوری اطلاعات

 

android_610x246

شخصی‌سازی، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین نقاط قوتیست که آدمک سبزرنگ گوگل اندروید، همیشه به آن می‌نازد! این پلت‌فرم به لطف انعطاف‌پذیری بسیار بالا، متن‌باز بودن و آزادی کاربر، قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار زیادی داشته و می‌تواند با چند روش ساده که در ادامه آن‌‌ها را به شما معرفی می‌کنیم، از این رو به آن رو شود! پس با ما و ارایه ۶ نکته در این زمینه، همراه باشید.

 

1 . یک لانچر خوب انتخاب کنید!

lkj

لانچرها، یکی از رایج‌ترین ابزار تغییر ظاهر گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی هستند. با لانچرها می‌توانید حتی ظاهر سایر سیستم‌عامل‌ها را هم به گوشی خود بیاورید یا با انتخاب تم‌های مختلف و اعمال تغییرات متفاوت، هر روز میزبان یک تلفن جدید باشید…! در حالت کلی، لانچرها محیط اولیه تلفن شما یعنی صفحه اصلی و برنامه‌ها را تغییر می‌دهند و می‌توانند دارای تم‌ها، آیکون‌ها و تنظیمات متفاوتی باشند. لانچرهای Apex, BuzZ و Nova و نرم‌افزار Themer Beta از این نمونه‌ها هستند که در کنار ارائه ویژگی‌های جالب، شخصی‌سازی بالا و تم‌های مختلف، عملکرد بسیار خوبی هم دارند. (این لانچرها پرطرفدارترین نمونه‌های موجود در گوگل پلی هستند.)

BUZZ

NOVA

APEX

op

۲ . آیکون‌هایتان را عوض کنید!

ICON

یکی از مهم‌ترین موارد تأثیرگذار در ظاهر یک موبایل، آیکون‌های آن است که طراحی کلی خود دستگاه را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد! پک‌های آیکون یا “icon pack”ها، مجموعه‌ای از آیکون‌های مختلف هستند که توسط توسعه‌دهنده‌ای خاص، برای یک لانچر یا لانچرهای معین، طراحی گشته‌اند که قابل‌تعویض و انتخاب هستند. معمولاً اگر قصد داشته‌باشید به جستجوی این آیکون‌ها بپردازید با توجه به تنوع تمام‌نشدنی آن‌ها، با هزاران نتیجه گوناگون و رنگارنگ روبرو می‌شوید و اگر نمی‌خواهید بیهوش شوید (!) می‌توانید به پیشنهاد ما، از تولیدات توسعه‌دهندگان معروفی چون Kovdev و The Phlash استفاده کنید که نمونه‌هایی از آن‌ها را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم. این دو هنرمندانی واقعی هستند که به صورت جالبی، برخی از آیکون‌های آنان هم به صورت کاملاً دستی و جزئی، نقاشی و طراحی شده‌اند!

 

NOX

Nox

 

3 . از ساعت‌های زیبا استفاده کنید!

dresses_for_android___one_more_clock_widget_by_xllx-d4tja2t

یکی دیگر از مواردی که در ظاهر اولیه یک دستگاه بسیار به چشم می‌خورد طراحی ساعت موجود بر روی آن است. در بین ویجت‌های ساعت اندروید نیز انتخاب‌های بی‌شماری دارید و هر یک، ویژگی‌های جالب و منحصر به فردی ارائه می‌کنند. اما قطعاً برخی از آن‌ها، به اصطلاح محصولات برتر این دسته هستند که چندتایی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

 

4 . می‌توانید صفحه قفل خود را هم تغییر دهید!

ww1

تعجبی ندارد که با چنین انعطاف‌پذیری بالایی، روی صفحه قفل دستگاهتان هم دسترسی به ایجاد تغییر داشته‌باشید! علاوه بر این تا به حال، برنامه‌های زیادی در جهت شخصی‌سازی این قسمت ارائه شده‌اند، که البته عملکرد نسبتاً متناسبی هم داشتند. اما WidgetLocker Lockscreen یکی از نمونه‌های ویژه آن‌هاست که علاوه بر سادگی بسیار هم خوب عمل می‌کند و بیش از حد کارشده نیست. در این برنامه قادر هستید بخش‌هایی چون تصویر پس‌زمینه، ویجت‌های موردنظر، ساعت‌ها و میانبرهای مختلف و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید تغییر دهید و اضافه کنید!

۵ . در تصاویر پس‌زمینه، سلیقه بیشتری به خرج دهید!

حتماً شما هم به این مشکل برخوردید که پس از انتخاب یک والپیپر خاص، خیلی زود از آن خسته می‌شوید یا به دلتان نمی‌شیند! همه می‌دانیم که تصاویر پس‌زمینه یکی از اساسی‌ترین نقش‌ها را در جلوه یک تلفن بازی می‌کنند که حتی می‌توانند در ظاهر، کیفیت نمایشگر را هم تحت تأثیر قرار دهند! به هر حال، اگر دنبال راه حلی خوب می‌گردید می‌توانیم به شما وب‌سایت devianART را معرفی کنیم که تصاویر موجود در آن، توسط هنرمندادن واقعی طراحی شده‌اند و جلوه بسیار جالبی به گوشی شما می‌دهند! در کنار این، می‌توانید از نرم‌افزار Backgrounds HD هم استفاده کنید که با ۳۰ میلیون دانلود در فروشگاه پلی‌استور، تصاویر بسیار زیبا، باکیفیت و جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد!

۶ . می‌توانید راه‌های دیگری را هم امتحان کنید!

اگر فکر می‌کنید این راه‌ها و برنامه‌های ساده برای شما کافی نیستند یا نمی‌توانند گوشی شما را به بهترین جلوه نمایش دهند، تنها راه روت کردن دستگاه اندرویدیتان است! شما با روت کردن به سطح بالاتری از دسترسی و شخصی‌سازی در دستگاهتان دست خواهیدیافت و با نصب کاستوم‌رام‌های مختلف، می‌توانید به بیشترین حد ممکن دستگاهتان را تغییر دهید! با نصب کاستوم‌رام و اعمال تم‌های سازگار با آن‌ها، به کل رابط کاربری تلفن شما از جمله صفحه قفل، صفحه اصلی، تنظیمات، نوار وضعیت و… تغییر خواهند کرد! به نحوی این بهترین راه برای کاربران حرفه‌ای یا افرادی است، که این تغییرات را برای خود کافی نمی‌دانند!

 

 

منبع : http://www.shahrekhabar.com


نظرات شما عزیزان:

modir
ساعت12:42---15 بهمن 1392
slm

biste bisti

be ma ham sar bezan

http://webgardi.blogfa.com/
پاسخ: سلام ممنون از کامنتت موفق و پیروز باشی یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Excel ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Access ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Word ) به همراه جواب بالابردن امنیت اطلاعات تلفن‌همراه با رمزنگاری اندروید اپلیکیشن های رایگان چیزی نیست جز از دست دادن حریم خصوصی! انگلیس رتبه اول لیست قربانیان حملات سایبری ۲۰۱۴ یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است 25 رمز عبور محبوب سال 2013 بدترین «رمز عبور»های اینترنتی معرفی شدند حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا ضد‌روش‌های هک پسورد هک سایت های آمریکایی امنیت مرورگرهای اینترنتی رمـــــــــــزهای امـــــــــن رمز عبور قوی یکی از اصول حفاظتی بدترین رمز عبورها انتشار 2 میلیون رمز عبور کاربران اینترنتی NOD32 Password and Username
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز